FULFILMENT

FULFILMENT

Eurocase verricht alle werkzaamheden die nodig zijn om uw bestelling succesvol af te leveren bij uw klant:

• goederenontvangst, opslag en voorraadbeheer
• orderregistratie, IT-koppelingen (webshop, vervoerder)
• orderpicking, assemblage (montage, begeleidende brieven, etc.)
• verpakken en verzenden (gepersonaliseerd, uw eigen huisstijl, track & trace, etc.)
• financiële orderafhandeling (debiteurenbeheer en incasso)
• klantenservice, retourlogistiek (inspectie, herverpakking, vernietiging, etc.)
• realtime-rapportages (mutaties, stock alerts en forecasts, historie, retouren, etc.)

Elke stap binnen dit proces richten we zodanig voor u in, dat u optimaal inspeelt op de behoeften van uw klanten. U kunt het hele fulfilmentproces aan ons uitbesteden of slechts een of enkele onderdelen, bijvoorbeeld de klantenservice en retourlogistiek. Waar u ook voor kiest: uw klanten en producten krijgen altijd onze grootst mogelijke aandacht. 

En kwaliteit staat bij ons voorop. Met ingebouwde controles en steekproeven binnen elke processtap verkleinen wij het aantal klachten en retouren tot een minimum. Eurocase streeft daarnaast naar een productuitval van 0%. Dit vereist een zorgvuldige goederenopslag, een nauwgezette assemblage en een secuur verpakken van uw producten. Dat kan alleen met een professioneel en toegewijd team van mensen, dat al jaren aan onze organisatie is verbonden.