ORGANISATIE

ORGANISATIE

KERNWAARDEN
Onze kracht zit hem in ons vaste team van zeer toegewijde medewerkers en de manier waarop wij samenwerken met onze klanten. Onze organisatie drijft op goed opgeleide medewerkers die al jaren bij Eurocase werkzaam zijn. Voor onze klanten betekent dit continuïteit en kwaliteit en het kunnen vertrouwen op eenzelfde contactpersoon en sparringpartner. Wij hechten veel waarde aan onderlinge goede relaties en dus ook met onze klanten. Eurocase streeft ernaar om met iedere opdrachtgever een duurzame klantrelatie op te bouwen. Met aandachtinzet en wederzijds respect om elkaars expertise.

GESCHIEDENIS
Eurocase B.V. bestaat sinds 1996, maar is voortgekomen uit een succesvolle marketingorganisatie, die in de jaren ‘70 werd opgericht. Corebusiness van deze organisatie waren - landelijke en internationale - marketingcampagnes, maar in de loop der jaren ontwikkelden ook de fulfilment en de klantenservice zich tot belangrijke pijlers. Besloten werd de marketingtak in 1996 af te stoten om vervolgens als Eurocase verder te gaan in logistiek en klantcommunicatie. Eurocase is altijd gevestigd geweest in Elst, maar wegens ruimtegebrek in 2016 verhuisd naar een pand aan de Platinaweg.

VISIE
Wij geloven dat wij klanten zodanig kunnen ontzorgen, dat zij zich volledig kunnen focussen op hun corebusiness en dat zowel de klant als Eurocase hierdoor samen kunnen innoveren en groeien naar de next steps in business.

MISSIE
Eurocase verzorgt voor klanten hun logistiek en klantcommunicatie en optimaliseert alle daaraan gerelateerde processen. Eurocase streeft daarbij naar een duurzame klantrelatie.